Sjuksköterska igen

Idag är första arbetsdagen på väldigt länge. Jag var ju in och jobbade totalt tre pass i sommar men förutom dem så har jag inte jobbat sedan mitten på april och då jobbade jag bara halvtid. 


Nu är jag i alla fall igång på heltid och Adam är hemma men tjejerna. Jag måste erkänna att det kändes konstigt att vakna av väckaren och smyga upp medan alla andra sov imorse. 

På ett sätt har jag ju längtat tillbaka till jobbet och jag tycker det är himla kul att vara här (trots att jag fick gå ut stentufft med ett övervakning på en annan avdelning, haha). Men det kommer vara konstigt att vara hinna träffa tjejerna ett par timmar på eftermiddagarna. Tur att jag jobbar vissa kvällar så att jag ändå får någon dag tillsammans med dom. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!