Plattor i badrum

Imorse gick Adam ut och började kakla badrummet. Härligt! 

Nu när jag åker till jobbet ser det ut så här

Det blir svart högblankt golv med en dekorrand bakom takduschen.

Svarta högblanka plattor

På väggarna blir det vita högblanka plattor i samma storlek.


I hallen kommer det bli grått klinker 30x60



Köket kommer få samma platta (som kakel alltså) men något ljusare.

I garaget blir det också klinker på golvet, även det grått, men 30x30




Under helgen blir det dock en paus i plattsättandet för då kommer pappa och hjälper till att sätta upp köksinredningen. Sjukt spännande! 


Som det är nu så står ju alla stommar huller om buller i vardagsrummet så jag längtar verkligen tills dom börjar komma på plats så man ser hur det kommer se ut. 

Jag jobbar dock långhelg i helgen, fredag kväll, lördag dag, söndag kväll och måndag dag så jag blir inte mycket till hjälp här hemma. Mamma ska vara med tjejerna när jag jobbar så Adam kan vara ute med pappa i bygget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!