Heldag i Boden

I onsdags för snart en vecka sedan (herregud vad tiden springer iväg) åkte jag och tjejerna upp till Boden för att hälsa på familjen Erixon Bodin. 

Maria var på vift med hästarna när vi kom fram så vi klampade in och kände oss som hemma i väntan på att hon skulle återvända. Tjejerna fick lunch och sedan åkte vi och hämtade Simon på förskolan.

Simon och Lise

Simon vill gärna att man ska ta kort på honom och hans kusiner Nea och Lise - kan dock vara lite svårt ibland, Nea är på vift och Lise vill inte sitta still ☺️

Vi hade redan planerat att vi skulle stanna över middag så det gjorde vi. Efter att tjejerna ätit kvällsgröten bytte vi till pyjamas och la dom i barnvagnen. När dom somnat (det tog lite längre tid än vanligt - antagligen på grund av att det var en helt annan miljö och dessutom i vagnen) gick jag och Maria ut i stallet för att ta in hästarna från hagarna och hälsa på den nya stjärnan.

En liten prins som blev den 13:e hästen i stallet.



Klockan hann bli strax efter tio innan vi lastade in två sovande tjejer i bilen (som ju förstås vaknade när vi flyttade dom, men somnade om efter en stunds körning).


Lite trött Lise i pyjamas och mössa (samt obligatoriska snutten om man ska sova)

När vi kom hem till Hortlax vaknade tjejerna förstås igen när jag flyttade över dom från bilen till sängen men jag hann inte ens ut ur sovrummet innan dom somnat om igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!