Vår i luften

Vilket vårväder vi haft i helgen, helt underbart alltså! Så himla härligt när Adam är hemma så vi kan vara ute hela familjen.

Vi tog ut flickorna på en liten pulk tur i lördags.






Dock tror jag ändå att föräldrarna tyckte det var roligare än barnen 😉

Det är lite svårare att krypa i overall i snön än inomhus upptäckte Nea och Lise




En liten paus när man blir trött

Varför inte smaka lite på snön?



Idag har jag passat på att träna - tredje passet i veckan! 



Intervaller - trappan, som jag kallar den. 10 minuter uppvärmning sedan  2 min (10 km/h), 1 minut (11 km/h), 1 minut (12 km/h), 1 minut (13 km/h). Vila 5 min (9 km/h) sedan ett varv till innan nedvarvning i 5 min.

Lise har börjat ställa sig mot gå vagnen själv och traskar iväg med den och båda tjejerna går nu mellan möblerna (mellan soffan och soffbordet, eller längs soffan) i vardagsrummet. 

Så nöjd med sig själv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!