Ny vecka, nya tag

Det är så hilma kul nu när tjejerna börjat leka med varandra! För det mesta är det ju bredvid lek som sker men ibland när dom är en bit ifrån varandra, ropar den ena till, så tittar dom på varandra och pratar medan dom snabbt kryper mot varann. Haha, dom är så söta! Ibland kör dom nån slags tittut lek med varandra också.
 
En liten Lise kikar upp på andra sidan bordet.

Vem är det som tittar fram här då?
 
Förra veckan åkte vi in till stan och tog en fika med Pilar, för att prata om allt som hänt och för att pigga upp henne lite. Hon blir så glad av att träffa tjejerna (vem blir inte det liksom).


 
Så passade jag på att köpa några klädesplagg till mig själv faktiskt. Det hör ju inte till vanligheten längre..
 
Upptäckte även att jag trivs bäst i svart, grått och vitt.
 
Nu i helgen har Adam varit i Laisvall och fiskat så jag och tjejerna har huserat helt ensamma. Jag gillar ju ensamheten så jag är bara glad att han åkte iväg över helgen ;) Vi har i alla fall haft det jättebra medan han varit borta och gått på massa fina "vår" promenader.
 


Lise som har fått sig en liten fläskläpp

Vi hälsade på mamma och pappa och Lise passade då på att överlista mormors barnsäkring i köket.
 


Vi lagade en hel del efterrätter/mellanmål.
 




Det nyaste just nu är att greppa med pincettgreppet som det tränas på hej vilt här hemma.
 
Perfekt med fralla, säger Lise





Nu är det ny vecka igen och som vanligt har jag fullt upp. Vi fick ritningarna av takstolarna och grunden av Dan igår och jag måste ringa snickeriet som räknar på vårat kök.
 


Idag när jag åker och handlar ska jag svänga förbi på jobbet och skriva ut några artiklar till examinationsuppgiften som jag ska börja med idag (den ska vara klar om två veckor). Imorgon har vi åttamånaderskontroll på BVC och på kvällen ska jag iväg och träna.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!