Kom igång

Jag har anmält mig till en "kom igång med träningen" - grupp som startar idag! 


Det blir ett pass en gång i veckan med PT i nio veckor och under tiden får man förstås träna hur mycket man vill :) 

Känns bra att komma igång igen, det är ju mest att få tiden att räcka till men jag tänker att minst en gång i veckan på ett bestämt pass ska jag väl i alla fall klara. Sen är målet att även ta mig tid att träna ytterliggare två - tre gånger i veckan. 

Varje tisdag 19.40 är PT passet - tiden är verkligen perfekt för då hinner jag hjälpa Adam med kvälls vällingen innan jag åker iväg. Dom andra dagarna tänker jag ta hjälp av mamma för att kunna ta mig iväg dagtid. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!