Vattendjuren

I veckan fick vi ju några riktigt härliga sommardagar så när det ändå var så varmt, över 20 grader, passade jag på att ta fram poolen åt tjejerna.

Det är första gången dom badar i den (dom har ju badat i baljan inne förstås och en gång har vi ju varit på badhuset). Men jag vet ju att dom gillar vatten!


Jag tror inte ens att det var en decimeter högt vattnet i poolen och jag satte tjejerna på filten bredvid så dom fick välja själva om dom ville kliva i. Haha, det tog inte många sekunder innan dom båda var där i och plaskade runt.





 
Det är så himla kul att dom har varandra och man märker verkligen att dom blir mycket tuffare av att vara två.


Sen när dom kände sig nöjda (läpparna började bli lite blå och fötterna var alldeles skrynkliga) så kröp dom själva ut ur poolen och upp i mitt knä. Sötungar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!