När man är borta

Märker man verkligen hur mycket som händer på en dag. 

Dan gjorde sin sista dag hos oss idag. Då har han varit här i tio veckor. 
När jag kom hem idag så var brom helt klar på framsidan.


Även pelaren på baksidan är färdig så imorgon ska jag grundmåla.

En hel del innerväggar är på plats också.


Vårt sovrum och ett av tjejernas rum är färdigt (från ena sidan eftersom elektriken ska komma åt att dra kabel i väggen. Toalett, badrum och tvättstuga är reglade.



Ett av barnrummen

Vårt sovrum

Eftersom Dan har dragit vidare till nästa jobb så har han tagit redskapsboden med sig och det blev så fint när det är lite mindre grejer på gården (även om bodan varit helt fantastisk och underlättat arbetet massor (den innerhåller ju typ alla verktyg och maskiner man kan tänkas behöva när man bygger).




Pappa och Adam har byggfritt i helgen men imorgon tänkte jag försöka måla ytterliggare litegrann (det tar ju liksom aldrig slut!) och sedan kanske spackla garagetaket. Vi får väl se vad jag hinner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!