I landstingsklädsel

Jag har arbetat mina första skift på ett och ett halvt år nu. Igår kväll och idag har jag varit inne och jobbat eftersom de är så lite personal (vi är endast 2 sköterskor på 20 patienter, även dagtid). 


Det var dock sjukt kul att vara tillbaka och vore det inte för att vi har så himla mycket att göra här hemma så skulle jag lätt kunna börja om att jobba heltid redan nu. Trots att det var kul så var det lite jobbigt i mammahjärtat i slutet, det kändes att jag inte träffat tjejerna på ett helt dygn (började ju 14 igår och dom sov ju när jag kom hem vid 22, sen sov dom ju även när jag åkte på morgonen idag). 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!