Dagarna springer iväg

Veckorna och månaderna går alldeles för fort nu. Inte bara att tjejerna växer och utvecklas, det är så mycket annat att hinna med.
 
I veckan ska vi i alla fall på mamma träff hos Camilla och Jalmar här i Hortlax. Det är alltid så kul att träffa dom andra, jag tror jag sagt det förut men, vi är en så himla fin grupp mammor, det är jag tacksam för!
 

Igår lagade jag massa barnmat - 42 burkar för att vara exakt - och fick fin hjälp av Lise som bara vill dra ner mina byxor..
 
 

Kan man bli annat än glad när man möts av detta på morgonen.




Så nöjda och glada nu när man kan ställa sig upp mot allt :) Mina små ❤️ 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!