Premiäråk

Min cykelvagn kom förra veckan nån gång men jag hann bara montera den innan tjejerna blev sjuka så premiäråket har fått vänta.

Men så idag plockade jag fram vagnen och cykeln så stack vi iväg, jag och tjejerna. 

Nea och Lise i sina nya cykelhjälmar

Premiäråk för tjejerna i vagnen och premiärtur för mig på cykeln.

Vi valde dock inte den bästa dagen eftersom det blåste ganska kraftigt men vi tog oss ändå till mamma och pappa (typ 5 km enkel väg). Tjejerna hade ingenting emot att åka - dom protesterade inte ens mot hjälmen och vagnen rullade lätt trots vinden. Självklart är det förstås tyngre än med bara en cykel men ändå mycket smidigare och lättare än vad jag föreställt mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!