Påskafton

Jag tror att det här är min första påsk i Piteå på nio år. Vi brukar alltid hålla till i Laisvall annars. Men i år är det bara Adam som är där uppe. Lise och Nea är inte så förtjusta i att åka bil, korta sträckor runt i Piteå går bra, oftast går det bra med nån enstaka sväng till Luleå eller Boden också, men när det blir riktigt långt - som till Laisvall (24 mil) - blir det för mycket. Problemet är att dom sitter fast och dom gillar verkligen inte att sitta fast.
Så därför bestämde vi i alla fall att jag och tjejerna skulle stanna hemma och Adam skulle åka ensam. Perfekt lösning.
 
Tack vare det så blev det alltså min första påsk här hemma på många år. Vi, hela familjen, träffades hos mamma och pappa igår och åt middag.
 









Jag älskar verkligen när vi är samlade hela familjen (bara Adam som saknades förstås), jag älskar verkligen min familj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!