Att vara själv

Det går mycket bättre än vad jag någonsin trott. Givetvis är det ju ett as tungt lass att dra och alla ensamstående föräldrar därute gör ju ett fantastiskt arbete!

Hela mina dagar går åt till att ta hand om tjejerna och möjligtvis kan jag få en-två timmar för mig själv på eftermiddagen när dom sover, men då passar jag ju alltid på att laga mat, äta, städa upp lite, tvätta osv., och oftast någon timma efter dom gått och lagt sig (även om jag försöker att lägga mig stax efter dom - man vet ju aldrig hur nätterna blir).

På tal om nätterna så går det bara bättre och bättre med läggningen på kvällen, det tar oftast en kvart för dom att somna sedan jag lagt dom i sängen. Men igår somnade dom efter två minuter! Dom var ju jättetrötta och hade varit ganska gnälliga hela eftermiddagen/kvällen. Sedan sov dom i åtta timmar (Nea) och nio timmar i sträck (Lise). Härligt att känna sig utvilad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!