Barnmat och lite annat

Idag har jag gjort barnmat, tjejerna ska ju alldeles snart börja med smakportioner så det är ju bäst att börja i tid eftersom det kan vara knivigt att hinna laga mat just när dom ska ha den. Och vilken mat sedan, sjukt avancerad - grönsaker/rotfrukter och vatten. 

Gröna ärtor, morötter, majs och broccoli.

Det ser i alla fall gott och färgglatt ut.

I veckan har vi dessutom fått inbjudan till en föräldragrupp som startar sista veckan i oktober. Himla kul att få träffa lite andra nyblivna mammor!

Utöver det så rullar livet på, dagarna går fort och jag har mycket att göra. Restaurerar ett skåp, förbereder inför namngivningen, pluggar. Jag har ju nämligen tenta om två veckor, spännande. Men efter namngivningen blir det nog lite lugnare, förhoppningsvis är skåpet färdigt, namngivningen är avklarad, då är det bara kurserna jag läser och nybygget som kräver uppmärksamhet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!