Sammandragningar.

Jag har börjat få en massa sammandragningar nu, det började egentligen när magen sjönk ner - under 1 maj helgen. Men det blir mer och mer för varje dag känns det som. Jag skulle gissa att det rör sig om mellan 40-50 sammandragningar per dag. Vissa känns mer och andra mindre, men inga regelbundna än så länge :)

Igår kväll slog vi nytt rekord och jag hade sammandragningar med 10-15 minuters mellanrum i fem timmar, men bebisarna är fortfarande kvar och idag på förmiddagen har det varit ganska lungt. 

Slutet på v 31


På torsdag är det ultraljud och det ska bli spännande att höra vad dom säger om mina bebisar, jag tror att ettan har fixerat sig nämligen :) Dock får dom gärna vänta två veckor till i alla fall - sen är dom mer än välkomna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!