Dagen.

Den här dagen har verkligen gått i ett. Jag har haft fullt upp på jobbet, håller på att förbereda en genomgång av vår dokumentation och upprätta nya rutiner. Att bara jobba fyra timmar per dag gör att man inte hinner så mycket, men det är också skönt att komma hem och få vila.

Jag passade på att handla på vägen hem och sedan tog jag mig min välförtjänta vila. Med lite energi i kroppen tog jag mig an gardinerna jag håller på att sy till bagarstugan - nu är det bara en gardin kvar :) 

Så var klockan helt plötsligt halv fem och jag kantade iväg till gymmet för att träna lite. 


Mina träningskläder håller på att sitta liite tajt!

Nu har vi precis ätit och slagit oss ner i soffan, ikväll är det kvartsfinal för Skellefteå så nu ska vi bara njuta resten av kvällen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!