Dagarna tre i Göteborg.

Nu är vi inne på sista dagen här i Göteborg. Det har varit grymt givande föreläsningar, god mat och nya kontakter, precis som en konferens ska vara.




Vi bor på ett superfint hotell som ligger vägg i vägg med mässan och gångavstånd till stan.


Jag och min rumskompis Anna-Lena bor på trettonde våningen med jättefin utsikt över hela Liseberg :)

Vi flyger hem vid sju ikväll och om jag ska vara ärlig (hur trevligt det än varit här) så längtar jag hem! Hem till min egen säng och Adam. Nu har dessutom småttingarna börjat sparka så hårt att det känns utanpå magen och jag vet att Adam längtar ihjäl sig efter att få känna dom :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!