Att baka en liten bulla.. eller två

Att det kan ta så lång tid att baka en liten bebis. Vissa dagar känns det som att dom aldrig kommer att bli klara, framförallt dom dagarna då jag sover dåligt, känner mig tung och klumpig, mår illa och har bortdomnade händer. 
 
Andra dagar förvånas jag över hur fort det igentligen gått, tänk det är bara tre månader kvar nu :) Tyngre och klumpigare kommer jag att bli så det är bara att stålsätta sig - men i slutändan kommer det att vara värt allt jag gått igenom!
 
 
V 14 (jag tyckte att magen var såå stor) och V 24 (NU är magen stor!)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!