Push gift

Har varit hos frissan idag på morgonen och fräschat till håret. Känns ju som att det kommer att dröja ett tag till nästa gång ;) 

Jag fick dock sån sjuk mensvärk när jag satt där att jag bara vill lägga mig på golvet i fosterställning. Det gick dock över efter någon timma och nu är det bara lite molvärk kvar. Så inga barn än så länge ;)

På vägen hem svängde jag förbi Ica och hämtade ut min nya telefon. Det var verkligen på tiden för den gamla har gjort sitt. Det blev som en födelsedagspresent/push gift (i förväg) till mig själv.

Ni har väl hört talas om det där med push gift (present till kvinnan för väl utförd prestation efter förlossning ;) Så nu har jag alltså fixat min egen! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!