Kvar på BB

Vi är fortfarande kvar på BB, utan bebisar. Det är knöktjockt på förlossningen och det bara sprutar ut ungar just nu, men inte mina. Dom har det alldeles för bra där inne i magen och är inte ett dugg påverkad av havandeskapsförgiftningen. Det är bara morsan som lider, huvudvärk och ruggit illamående. Blodtrycket ligger stabilt på gränsen till för högt och jag läcker en massa protein så vi får inte åka hem. 

Vi ligger här och gör ingenting - eller jag rättat mig - vi går två CTG per dag, som alltid ser perfekta ut ;)


Nu är det två och en halv vecka till BF, men jag hoppas verkligen att dom kommer till veckan. Det är faktiskt ganska jobbigt att ligga på BB och höra alla nyfödda skrika och höra alla blivande mammor få tid för igångsättning - man blir lite avundsjuk faktiskt. Alla dessa små knyten som ligger i sina baljor som de nyblivna föräldrarna skjuter runt på, men snart är det väl ändå våran tur!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, jag kan verkligen förstå dig! För i ditt fall har man ju inte riktigt räknat med 40 fullgångna veckor. Jag är förvånad att de små sötnosarna fortfarande ligger och gosar i din mage <3 Men som sagt, måste vara hemskt jobbigt att omge sig med förlossningar och nyfödda medan man själv bara ligger där. Tänker på dig, varje dag! Kramar!!

2014-06-28 @ 18:01:49
URL: http://www.sandraburstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!