Stadtur och massa kläder

Idag åkte jag iväg till stan för att byta lite babykläder som jag fått samma av, passade även på att köpa lite nya kläder åt mig själv. Magen är ju fortfarande kvar så klart, men det kändes så skönt med lite nytt efter att ha gått i samma kläder flera månader. 

Jag med mage och allt, på väg mot stan för lite shopping.

Jag mötte även upp en tjej från facebook som jag köpte en bärsele av, Nea älskar ju nämligen att bli buren och det kommer att underlätta att få två händer fria (om det nu fungerar dvs) annars får jag testa med en bärsjal.

Vi (eller tjejerna) har fått en hel massa kläder i present. 

Fredde hade med sig presenter igår och idag kom Pilar och Jonny förbi med fler paket. 

Jag gillar när vi får olika kläder (fast det får gärna vara samma men i olika färger) för jag vill inte att tjejerna ska vara likadant klädda jämt. Visst är det gulligt ibland med samma kläder men dom är ju trots allt olika personer så jag vill att dom ska få vara olika också :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!