Första natten borta

Igår åkte vi upp till Laisvall för att kunna vara med på Roberts begravning idag. Inatt var alltså första natten vi spenderade hos farmor och farfar och det gick jättebra! 

Till och med resan igår gick hur fint som helst och tjejerna sov hela vägen till Arjeplog, där vi stannade för matpaus innan vi körde de sista fyra milen till Laisvall. Inatt har vi haft den bästa natten någonsin och tjejerna har samsovit och vaknat var tredje timma för mat. Annars har dom en tendens att vara vakna om varandra och ha tre fyra timmars vakenperiod under natten. 

 Det är fösta gången tjejerna fått sova tillsammans med oss i sängen och dom har tyckt det varit supermysigt, kan det vara därför dom sovit så bra? :)

På förmiddagen skulle jag sättas på prov, det var första gången jag skulle vara ensam med tjejerna i flera timmar. Adam var på begravningen och farmor och farfar jobbade. Men tjejerna skötte sig exemplariskt! Lise vaknade först och ville äta, därefter gjorde vi morgontoalett, jag åt frukost och gjorde mig klar, Nea vaknad och åt, vi gjorde morgontoalett, jag la tjejerna i vagnen och gick förmiddagspromenaden. När vi kom hem hann jag träna, äta lunch, duscha och vila en stund innan Adam kom hem och tjejerna vaknade och ville ha mat. Jag vet dock att det inte alltid kommer att gå så här smidigt, men det var en bra första gång :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!