Det går framåt

Efter alla kontroller kan vi konstatera att bebisarna mår bra, tvåan är betydligt aktivare nu och får en godkänd CTG-kurva, proverna ser bra ut, blodtrycket ligger stabilt och jag läcker fortfarande protein. Den vaginala undersökningen visade att tappen är nästan helt utplånad och jag är öppen tre centimeter. Med andra ord går det frammåt!

Nu är jag och Adam och äter på Storheden och sedan blir det ny CTG vid åtta ikväll, vi har fått ett enkelrum på BB så förhoppningsvis kommer jag att sova bättre den här gången. 


Imorgon blir det antagligen igångsättning om inte kroppen bestämt sig för att köra igång själv :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!