Hockeykväll.

Hockey ikväll då, Skellefteå gästas av Örebro och jag och Adam sitter som vanligt bänkade framför tv. Jag har inte missat många matcher nu på slutet, även om jag alltid missar just det - slutet, jag orkar helt enkelt inte hålla mig vaken alla perioder utan slocknar allt som oftast efter andra. Trevligt sällskap ;) 


Men nu har vi båda tagit helg faktiskt, riktigt skönt. Adam åker med några kompisar på Jokkmokksmarknaden imorgon och jag ska vara hemma och vila. På lördag åker vi till Boden så jag får hänga lite med Maria, ser fram emot det eftersom det blir allt för sällan nu för tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!