Vilken härlig dag

Jag och Lise åkte till Boden tillsammans med mamma och pappa idag medan Adam och Nea var hemma.
 
Vilken dag vi har haft! Så härlig. 
 
Vi har plockat jordgubbar, staplat ved, promenerat och ätit god mat. 
 
Vilken lycka att bo på en jordgubbsodling. 
 
Jag han med att plocka nästan tre kilo jordgubbar och mamma plockade lika mycket :)
 
 
Mamma hade med barnvagnen som jag och mina syskon hade när vi var små eftersom vi lämnade tvillingvagnen hemma med Adam och Nea. Men vilken vagn alltså! Om jag bara hade ett barn skulle jag inte vilja ha en ny vagn, jag skulle använda den där. Så skön att köra och så lätt den går, dessutom rymlig som tusan. Enda nackdelen är att den är lite stötig när man går på grus.

Jag, Simon och Lise tog en promenad runt ägorna. Ända ner till bäcken gick vi i sommarvärmen och ut på bryggan. Bara moster och Simon (och Lise förstås, men hon sov hela tiden så hon märktes inte av).
 
 
 
Mamma, pappa och Maria staplade in den sista veden medan vi var iväg. Skönt att få det gjort också.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!