Vilka tjejer vi har

Alltså det här är ju helt otroligt men i natt har båda tjejerna sovit en HEL natt! Ja det är faktiskt sant! Från klockan tio igår kväll till kvart i fem i morse, då vaknade Nea och precis när hon fått mat vaknade även Lise. Jag kan säga att det är en glad mamma som fått sova sju ostörda timmar (jag är ju givetvis nöjd med hur det varit tidigare också, med en matning per natt). 

Jag antar dock att det är mer en engångsföreteelse än en vana, men jag är ändå jätteglad, sju veckor och första hela natten - och att dom dessutom lyckas pricka in den samtidigt är ju otroligt! 


Kvart i fem steg jag upp och tjugo över låg jag åter i sängen, då hade båda tjejerna fått mat och ren blöja 😃



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!