Podberoende

Jag har till sist upptäckt det här med podcaster. Nu är jag helt fast! Kan inte ta en promenad utan en pod i örat.

Jag halkade in på Moa och Matildas podcast och blev helt fast, dom är jäkligt roliga och snackar om småbarnslivet, jämställdhet och feminism. 

Efter att ha fått upp ögonen för feminismen letade jag vidare på iTunes och ramlade över Jämställdhetspodden.

Jämställdhetspodden drivs av fem juridikstudenter vid Uppsala universitet.

Man kan säga att jag blir lite klokare när jag är ute och lufsar med barnvagnen.

Men nu har jag inte så många avsnitt kvar och eftersom jag betar av minst två avsnitt per promenad återsår det inte så många. 
Har ni några bra förslag på vad som är värt att lyssna? Speciellt du Ida, du lyssnar väl på många?



Kommentarer
Postat av: Ida-Mary

Äntligen!! ;-)
Jag lyssnar bl a på "Fredagspodden", bra att slölyssna på.. roliga och pratar om allt möjligt.
Lyssanar på "Alex & Sigge".. också roliga :-) Sen lyssnar jag på "Värvet", Kristoffer Triumf intervjuar massor av intressanta personer på ett bra sätt.
Nu i somras har jag lyssnat på sommarpratarna.. finns massor av kloka personer att lyssna på där.. en av dom är Agnes Wold, överläkare och forskare i immunologi. Hon pratar mycket om amning och massa myter kring det.. MYCKET intressant!

Svar: Härligt! Jag visste att du skulle ha massa bra tips 😄 Tack 😘
Therese Bodin

2014-09-08 @ 18:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!