Nu börjar det likna något

Idag har pappa varit här och satt upp fönstersmygarna som han tillverkat. Han är himla duktig min far alltså, det är aldrig några problem att göra något och han har så grymt mycket kunskap! 


Är så sjukt nöjd över hur det ser ut redan nu, och då har jag inte ens målat ännu.

Jag själv har fortsatt med tapet borttagningen på väggarna och även det blir såå fint. 
När det och målningen är klar ska jag bara putsa av spisen och svärta den och sen ska jag möblera! Åh, längtar så efter det färdiga resultatet, i mitt huvud är det fantastiskt fint 😃



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!