Sysselsättning.

Nu är jag ju sjukskriven på heltid och visst är det ganska skönt - ingen stress eller press och jag kan vila precis när jag vill. MEN det är ju lite långtråkigt också.. 

Bara gå hemma och ta det lungt hela dagarna är ju ingenting för mig, jag vill uträtta någonting också så jag utnyttjar min omgivning till max för att sysselsätta mig.

I tisdags lunchade jag med Adam som jobbade, onsdag trängde jg mig på pappa och åkte lastbil några timmar och idag är det torsdag (vilket innebär ultraljud) och en sväng med mamma på stan.

Jag behöver inte så långa aktiviteter utan det är är skönt att bara få komma sig ut eller pyssla med något hemma. Ha ett mål för dagen liksom ;)

Jag har faktiskt skrivit en litenlista med vad jag kan pyssla med här hemma om jag skulle få idétorka. 


Det kommer i alla fall hålla mig sysselsatt några dagar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!