Hos barnmorskan

Jag var ju till barnmorskan igår - som vanligt ser allt bra ut, blodtrycket 130/60, b-gluk 6,0, hb 122 (stigit från 116, heja heja).


Magen fortsätter att växa (som att jag inte märkt det? ;) och SF måttet var nu 37 cm (motsvarande 37 v singelgraviditet). Ungarna var igång som tokar där inne, som vanligt, så det ver lite svårt att räkna hjärtljuden, men vi kom i alla fall fram till att ettan låg runt 145 och tvåan 150 :)

Jag har en hel del besvär med att höger hand domnar bort på dagarna så jag ska börja använda handledsskyddet även dagtid, så får vi se om det blir nå bättre. Fogarna spökar förstås fortfarande, men betydligt mindre sedan jag blev helttidssjukskriven. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!