Jag blir också äldre.

Det är första gången i mitt liv som jag kan säga att jag "fysiskt" känner mig äldre, haha återhämtningsförmågan är inte riktigt vad den har varit. Att det sedan beror på att vi suttit i öltält i 16 timmar per dag i två dagar kan vara en bidragande faktor ;)

Trots all kritik och sämre uppslutning för varje år måste jag ändå säga att jag verkligen gillar PDOL, så mycket kärlek som delas under dessa dagar.
Det är som en enda lång hemvändarfest, träffa massa gamla kompisar och bekanta, kramas och pussas, få nya vänner, dansa och sjunga, kärlek.

Jag vill att PDOL ska fortsätta ge kärlek till Piteåborna (och alla andra)!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!