Heldag.

Idag har det varit fullt upp, jobbade dag idag och eftersom det var så fint väder cyklade jag till jobbet på morgonen. När jag slutade drog jag på mig träningskäderna och sprang hem. Min gps klocka dog efter typ 1,5 km men jag körde ändå på i ett hyfsat tempo trots grym motvind. 43 minuterna tog det att springa de nästan 8 kilometrarna.

Efter vi hade lagat middag och ätit hade klockan hunnit bli sju. Vi susade till Coop och storhandlade inför veckan. Hemma igen satte jag upp våra nya sovrumsgardinder (mörkläggningsgardiner) och sedan sjönk vi ner i soffan båda två.

Imorgon ska jag ta tag i tvättberget som väntar (säkert sex maskiner kvar trots att vi redan tvättat två idag). Jag tror att det blir en liten promenad innan jobbet också. Just det, jag ska försöka få upp bilderna från bröllopet imorgon, ni får en liten smygtitt redan nu :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!