Året var 2012.

 
Januari,  månaden då jag gav blod för första gången och månaden bjöd även på en hel del pudersnö.
 
 
 
 
I Februari fortsatte vi nötandet på examensarbetet, jag nötte på med träningen oh vi frächade upp lite i köket.
 
 
Mars bjöd på många olika jobberbjudanden, vi lämnade in examensarbetet och några fårn klassen agerade markörer i en övning.
 
 
 
I April satte slutpraktiken igång på allvar. Jag fick plats på 3A precis som jag önskat. Vi åkte till fjällen över påsken och jag var toknervös inför den nationella tentan.
 
 
 
Maj kickade jag igång rejält med mitt projekt i bagarstugan. När snön tinat bort tog vi oss an gården också..
 
 
 
 
 
Maj avslutades med en sjuksköterskeexamen och ett stipendium!
 
 
 
I juni drog sommarjobbet igång och jag var äntligen leg sjuksköterska. Vi fortsatte att jobba i trädgården, planterade lite träd, blommor och satte potatis. Givetvis hann vi njuta lite av sommaren och trädgården också =) I mitten på juni tog jag med mig kameran upp till Mockis för att fota gullungen.
 
 
 
 
 
Juli bjöd på bröllop i Arjeplog, sommaren slog ut och vi fick nattbesök på Innimarks. Juli avslutades med en härlig PDOL helg
 
 
 
 
Augusti kom och sommaren var slut, vi åkte till Kiruna och såg oss omkring. I slutet på månaden ordnades kvartersfest och vi bokade en resa till Eliteloppet -13
 
 
 
September  blev de dubbelkalas i Mockis, vi åkte ner på överrasknings besök i Sundsvall när Kicki fyllde 60 och vi lyckades få till en liten återträff med de Sex musketöserna. Sist men inte minst fick jag ett år långt vikariat.
 
 
Oktober satte fart på mitt projekt i bagarstugan igen och jag hade besök av Simon när Adam var borta på jobb.
 
 
 
November började som vilken månad som helst, vi drog om lite el i huset och jag började sälja av lite sköterskelitteratur. Så kom chocken, jag var gravid! =) Ett par veckor senare fick jag missfall..
 
 
 
I december fick jag hel den inspiration till bagarstugan, vi gick ock såg Sabaton och så startade förberedelserna inför julen.
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!