All by myself.

Adam ville fara och jaga på morgon så han sa; jag kör ut skotern, tankar och kollar glykol så kan du ju fara en sväng om du vill. Vilken chock! Skulle jag få fara ut ensam med hans lilla älsklig? Haha, tydligen. Jag bävade för att dra igång skotern, var ganska säker på att jag inte skulle klara det, jag minns hur svårt det var att dra igång hans gamla skoter. Adam får det att se så lätt ut med bara en hand, men jag börjar alltid skratta när jag ska dra och blir därmed ännu svagare.. ;) Nåja, jag var ju tvungen att göra ett försök, jag klädde på mig och gick ut, drog två drag och skotern startade! Drygt fyra mil på fjället blev det med monstret, himla härligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!