Vilket erbjudande.

Fick världens roligaste/oväntade röstmeddelande på telefonen idag. Självklart ringde jag upp, det var en gamal gymnasielärare till mig som undrade om jag var färdig sjuksköterska. Dom ville nämligen att jag skulle komma och vikariera på Strömbackaskolan (som är min gamla gymnasieskola) i omvårdnad. Tydligen har de panik eftersom två lärare är sjukskrivna. De hade diskuterat i lärarrummet om det fanns någon gammal elev eller nått som skulle kunna jobba och tydligen kom mitt namn upp för någon visste att jag pluggat till sköterska. Hur som helst så var jag tvungen att tacka nej eftersom jag redan har ett heltidsjobb, men det hade varit grymt kul. Jag har ju en dröm om att i framtiden bli lärare, när, hur och var återstår att se. Men oj vad jag önskar att hade kunnat nappa på erbjudandet! =) Hur skulle jag vara som lärare då? Antagligen så här ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!