Ta't lugnt.

Tog bussen till jobbet på morgon med en plan på att promenera hem. Har en liten plan på att försöka promenera mer, de nya skorna var ju även ett led i det =) Åt middag på jobbet, gick ner till stan, köpte skorna, tränade en timma på Korpen (landstinget bjuder sina anställda på träning tre dag i veckan på Korpen. Dock fasta pass på fasta tider, men ändå gode schysst!) promenerade sedan de dryga sju kilometerna hem. Kom hem dyngsur och trött, men nu ligger jag nyduschad under täcket med tv dosan och ett fruktfat framför mig, oj glömde jag berätta att jag är ledig imorgon =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!