Nära ögat.

Jag fick faktiskt en fråga om ögat, hur det verkligen gick med den där glasbiten. Måste ju säga att jag hade grymt tur! Jag kände direkt att jag fick en bit i ögat och det gjorde ju så klart skitont att blinka, så jag traskade in (jag var ute i bagarstugan när incidenten inträffade) medan jag försökte hålla ögat uppspärrat. Väl inne kunde jag konstatera i spegeln att det låg en glasbit på iris, så jag traskade helt sonika upp på övervåningen, in på toaletten och tog fram en topps som jag pillade med. Som tur var fastnade glasbiten på toppsen och följde med ut. Men jag kan ju säga att jag blev grymt rädd när det hände och många tankar han fara genom huvudet! Den här gången gick det bra och nu har jag ju lärt mig min läxa :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!