Livet fortsätter som vanligt.

Livet bara fortsätter precis som att inget hänt. Idag fick vi pelletsleverans som ska in i huset. 4 pallar á 832kg. Världen runt omkring fortsätter att snurra fast allt inom mig står stilla. Allt känns bara meningslöst just nu. Hur ska jag klara att ringa till Maria och berätta vad som hänt? På ett sätt skulle jag vilja strunta i att berätta för att bespara henne sorgen, fast jag vet att det inte fungerar så. Jag önskar bara att det här aldrig hänt. Jag önskar nästan att jag aldrig blivit gravid över huvud taget. Men jag vet att det bara är just nu jag känner så här, om en stund kommer det kännas något bättre igen och tårarana kommer att sluta rinna för en stund..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!