Examen!

Äntligen har vi tagit examen! I lördags hade vi cermoni på skolan, grymt nervöst eftersom jag och Ida hade en liten överraskning ;)



Jag och mina älskade vänner som har kämpat tillsammans i tre år och nu äntligen står med legitimationen i hand.
Linn, Elin, Sandra, Elin, jag och Ida.



Halva sjuksköterske klassen efter nål-, diplom- och broschutdelning.



Lilla jag och Ida i havet av sjuksköterskor ;)



Resterande del av klassen.. som sagt var vi ganska många =)



Första överraskningen för dagen var att min fina vän Sandra fick stipendium för att hon är en elev med särskild fallenhet för sin profession och som gjort avtryck under våra år på sjuksköterskelinjen. GRATTIS Sandra!



Andra överraskningen var att jag och Ida (vi visste ju förståss, men ingen annan) fick stipendium för bästa examensarbete.



Sjukt kul, men sjukt skakiga ben vill jag lova!





Glada, nybakade sjuksköterskor!





Fattar ni, jag är SJUKSKÖTERSKA! Inga mer rapporter, tentor eller uppsatser, nu är det dags att gå ut i verkligheten och jobba =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!