Utvärdering.

Hur gick det nu i vekan med mina målsättningar då?

Måndag: Promenad 60 min, Body Pump 60 min
Tisdag: Promenad 60 min, löpning 7km
Onsdag: Promenad 60 min
Torsdag: Promenad 50 min, Body Pump 60 min
Fredag: Promenad 50 min
Lördag: Promenad 50 min
Söndag: Promenad 50 min, Body Pump 60 min

Jodå, jag är rätt så nöjd, det blev inte 60 min promenad varje dag, men det blev i alla fall promenad varje dag och längdåkningen byttes ut mot löpning. Eftersom jag jobbade två 10 timmars "halvnatt" så förstördes planeringen lite. Nytt försök nu i veckan =)

image description

Mitt lilla "hemmagym" i rosa rummet. Jag har ju inget träningskort längre, så jag kör body pump på övervåningen istället och det funkar superbra!




Kommentarer
Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

duktigt :D så länge man kommer ut och rör sig så borde man känna sig nöjd enligt mig :D

2012-02-20 @ 09:08:52
URL: http://mezei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!