Inspo.

Idag har jag varit på inspirationsrunda. För några dagar sedan var jag ut på promenad och gick på ett helt nytt ställe. Där hittade jag massa fint som jag blev inspirerad av. Därför bestämde jag mig att gå tillbaka och fota lite för att inte glömma bort :)

 

Jag hade tänkt att våran bagarstuga skulle få en ny bro till sommaren.

 Vi tror att de gamla ägarna tagit bort bron som fanns när de skulle brädslå stugan, men de kom så klart inte längre än så här..

På min promenad hittade jag exakt den bro som jag vill ha!

Givetvis ska den vara lite mindre, men i samma stil.

 

Lite längre bort på samma gata hittade jag den här mysiga stugan

Jag skulle vilja göra likadant i hörnen, bygga in timmret och måla det vitt.




Kommentarer
Postat av: Linn

Vilken bra inspirationsrunda! Skulle verkligen bli skit snyggt med den bron och de knutarna ;)

2012-12-07 @ 12:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!