Trötta armar och ben.

Hemma från dagens pass nu, maxade alla övningar i Body Pump och nu vill jag lova att jag är trött. Orkade knappt släpa mig hem igen. Men jag känner mig ganska stark ändå..

Kanske dock inte så här stark...



Detta är väl aningens närmare sanningen (inte så mycket att hurra för).



Håller på med grupparbete på skolan för närvarande och det suger (ja, inte arbetet alltså utan själva uppgiften). Tur att jag har världens finaste arbetskompisar =) Firar lite mitt i veckan genom att äta lunch på Da Zong med dessa imorgon! Mums.

Men nu blir det sängen om jag ska orka upp halv sex imorgon ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!