På G.

Håller på som bäst på att göra allting klart för att åka till Laisvall idag. Ska alldeles strax iväg och träna, sen bli det en snabbdusch och kasta sig iväg till stan så jag inte missar bussen.

Har hunnit slå in paket på morgonen också. Ett till syster, eller rättare sagt syskonbarnet (som för övrig skulle ha kommit i tisdags, så han är lite sen. Men jag har mina pengar på imorgon, lördag), och den andra till brorsan som fyller år imorgon.



Vad dom innehåller får ni se när dom blivit öppnade.


Så får jag ju äntligen träffa älsklingen idag efter X-antal veckor. Han börjar om att jobba på måndag så då kommer ordningen att vara återställd igen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!