Det går bra nu, kompis det går bra nu.

Trots en lite taskig start på morgonen har dagen blivit mer än okey. Har fått flera grymt roliga samtal och det har verkligen lyft min dag! Ska berätta senare om det blir något av dem..

Har i alla fall gjort allt i min makt på morgonen för att slippa tentaplugga. Körde till och med dubbla pass på StepIn, 60 min spinning och 60 min bodypump. Lagomt trött nu.


När jag kom hem så låg det ett litet paket till mig på hallgolvet. Från tikei (beställde onsdag eftermiddag så det har gått fort för dem, uppskattas!). Har hört så bra saker om deras smink så jag är ju tvungen att testa.  Beställde hur som helst hem lite prover (10:-/st är ju inget att bråka om).



Framförallt den här ögonskuggan var jag sugen på.





Enda molnet just nu är ju denna förbaskade tenta som är så tråkig att plugga till. Men imogon ska jag och Ida sitta och nöta tillsammans så förhoppningsvis fastnar det någontin i alla fall =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!