All night long.

Nu kommer äntligen bildbomben från kvällen (som jag vet att alla väntat på).





Givetvis blev det en ny tur till hoppborgen när alla tjejerna var med.










Sötisar.











Så blev det dags för spelning.



Melody Club, som bara spelade de bästa låtarna och var hur bra som helst!



Hela gänget, Emma, Sara, Elin, Elin och jag.



Det var dock liiiite lerigt för åskådarna.




Exalterad publik.






Moneybrother.

När vi tröttnat på att klaffsa runt i leran gick vi på STUK (typ LTUs eget uteställe).



(jag bytte skor).



Aningen torrare, aningen jobbigare att gå i.








Undrar om ljuskillarna fått många låtförfrågningar..




Hur som helst, nu avslutar jag inlägget med en talande bild av hur kul vi hade:



Ni fattar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!