Helg fylld med arbete.

Började helgen igår med att fixa till hängrännor, tak och fönsterbleck på huset.



Tur vi har fina männskor som hjälper oss. Brorsan som kör JCB och pappa och Adam fixar vindskivorna.



Jag satte upp fönsterblecken medans karlarna var på höjden och arbetade ;)



Långt till marken.


Idag åkte vi till släktens skogsskifte och fällde lite träd.



På väg upp till skiftet.



Fullt utrustad med overall, huggkrok, yxa och motorsåg.



Fikapaus.


Jag lyckades ju till och med kapa mig med benet med motorsågen, inte så lyckat kanske..



(Har inte vågat berätta för mamma vad jag gjort eftersom hon inte tycker att jag ska använda motorsågen eftersom jag kan göra illa mig, kanske hon har rätt ändå?)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!