Sambo bortskänkes.

Jag och Adam var på grillfest med hans jobbarkompisar i lördags. Jag åkte hem tidigare eftersom jag hade praktik på söndagen och skulle upp tidigt. På söndagmorgonen vaknade jag ensam i sängen (vilket inte är ovanligt när Adam varit och festat eftersom han typ alltid somnar i soffan efteråt). I alla fall så gick jag upp och tänkte väcka honom och säga att han kunde ju lägga sig i sängen. Gissa vad jag hittade då.. Jo, en pojkvän i soffan som hade spytt ner hela vardagsrumsmattan! Fy fan alltså, jag kan ju lova att Adam inte var den populärade killen på min lista den dagen.
Men nu befinner sig mattan i soprummet och vardagsrummet är skurat, så allt är frid och fröjd igen=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!