Och så helgen då.

Jo, som vanligt var vi i Boden i helgen. Det blev trav, trav och åter trav, nä men vi hann faktiskt med en lite bio på lördagskvällen också=)

Så lite bilder då..

Vi börjar väl från början med fredagen:

Trav i Skellefteå med Casandra Bishop och Shakira Bishop.







Inga segrar denna dag inte, vi åkte hem med två galopper :(

Så lördagen då. Hela dagen i stallet, grillat till middag och bio som efterrätt.



Tre coolingar med brillor =)



Vi såg Pirates of the Caribbean, On stranger tides, och jag tyckte den var bra! Jag som gillar äventyrsfilmer och är lite småkär i Jack Sparrow ;)

Adam avslutade dagen med att dra upp sin största öring någonsin.



5, 74kg.

På söndagen åkte vi till Piteå på bygdetrav. Vi hade med oss två vildbassingar till tvååringar. Det roliga var att vi hade en kameraman med oss typ hela dagen (en kille från SVT24 som filmade). Det kommer på tv nu i sommar och jag lovar att jag ska lägga ut det här på bloggen. 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!