Bloggtorka.

Nu har det varit torka ett bra tag här på bloggen och jag ber om ursäkt. Det har varit mycket annat som tagit min energi och det kommer nog fortsätta vara så ett tag framöver. Jag tänkte i alla fall ge er en snabb uppdatering om vad som har hänt under den här tiden:

- Jag har påbörjat (och gått halva) min praktik på Norrgården.

- Jag fick VG i psyk kursen tack vare bra omdöme och för att jag surrar mycket på semenariet.

- Det kommer väl inte som en suprise för någon att jag inte börjat med B-uppsatsen än, trots att den ska in på onsdag. Men jag hade tänkt att ge mig i kast med den idag.

- Sara är påväg till Piteå idag för att vi ska planera/ladda upp inför London.

- Jag har fått schemat för i sommar och det ser ut att bli en kanonsommar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!