Klagomål.

Nu har det inkommit så många klagomål på att jag inte uppdaterar bloggen så jag måste väl ge det ett försök..
Ärligt talat har jag inte haft tid i sommar, nästan all min tid har gått åt till jobbet och den lilla fritid jag haft har jag antingen vilat eller umgåtts med familj och vänner.

Nu har jag i alla fall fem dagars ledighet, så igår efter jobbet tog jag med Carro och åkte upp till syrran i Boden. Som familjens lilla papparazzi tog jag med kameran och vi fotade en del av hästarna på gården för Marias hemsida; www.mariabodin.se



Alexander Bishop (1 år)



Patricia Bishop (3 år)



Hilda Bishop (3 år)



Miranda Bishop (1 år)



Sixten Bishop (1 år)



Valter Bishop (3 år)




Adam har dessutom äntligen fått sin drömfisk.


En lax på 13,2 kg!




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åhhh, vilken fisk!! Nog var Adam gode nöjd där gissar jag? ;)

2011-08-11 @ 09:57:54
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!